کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

AZIZE BABAII

مامان نی نی

1393/9/5 18:34
نویسنده : BABA KAMRAN
608 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.امیدوارم که حال همه ی دسته گلهای روی زمین خوب خوب باشه.الان که دارم این مطلبو میذارم، فرشته کوچولوم روی دستام خوابش برده.اللهی قربونش برم از بس که خستست.امروز ما،یعنی من و کیان جونم، یه روز خیلی خوب وشاد رو سپری کردیم.من و کیان جون امروز از طرف خانه اسباب بازی،به اردو رفتیم.اردوی ما،شهربازی تیراژه بود و من و کیان جونی همممه ی بازیها رو سوار شدیم،مثل:چرخ و فلک،هواپیما،قطار،بشقاب پرنده،سرسره بادی،تاب موزیکال و خیلی‌های دیگه.خلاصه بسیار به ما خوش گذشت.کیان جون کللی با دوستاش(آراد-سپهر-سجاد)بازی کرد.به همه ی شما مامان های مهربون توصیه میکنم که حتما فرشته های نازنینتونو به شهربازی تیراژه ببرید و از دستش ندید.چون برای بچه‌ها خیلی وسایل متنوع داره و وسیله هاش هم خیلی بی خطره.امیدوارم به همه همیشه خوش بگذره.میبوسمتون.

پسندها (1)

نظرات (2)

دختر عموی مامانی(مهرنوش)
8 آذر 93 3:37
سلام بر دختر عموی گلم و کیان جونی, ان شاالله همیشه شاد و سلامت باشید و سه تایی کنار هم خوش باشید طرف من کیان عزیز رو ببوس, دوستت دارم مامان نمونه
مریم(مامان ثنا جون)
6 خرداد 94 12:25
سلااااااااااااام عزیزم.هنوز تو جشنواره ی نی نی و طبیعت رای ندادید.... پس عجله کنید و گوشی تون رو بردارین و یه رای سرنوشت ساز به دخترم بدین. فقط کافیه کد 52 رو به 1000891010 بفرستید. خرجش یه 20 تا تک تومنیه!!!!!!!!ولی یاری میکنه تا ما برنده بشیم. خسییییییییییییس نباشید دیگه!!!!!!! تنبلی هم نکنید ..........برای دیدن عکسا یه سر به وبلاگم بزنید لطفا!!!!!!!!!!!!ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AZIZE BABAII می باشد