کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

AZIZE BABAII

غیبت طولانی....

1395/7/25 12:29
نویسنده : BABA KAMRAN
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. یه چند سالی هست مطلب نذاشتم خیلی دوست داشتم پسرم واست مطلب بذارم اما تنبلی کردم ببخشید. 13 مهر امسال (95) چهار سالت پر شده خیلی شیرین زبون شدی خیلی داری بیشتر از سن و سالت میفهمی. ذهن منو و مادرت رو خیلی مشغول کردی چطوری بتونیم جواب سوالاتت رو بدیم خیلی سخته... از طرفی یه کارای شیرینی انجام میدی که علاوه بر اینکه ما رو ناراحت میکنی از شدت خنده نمیتونیم باید چیکار کنیم. مثلا یه کار بد انجام میدی تا میخوام دعوات کنم میگی جون مادرت اذیتم نکن خوب من چیکار کنم دعوا یا خنده؟؟؟؟ سعی میکنم عکس های جدیدت رو بذارم. الان پس از سه بار عوض کردن مهد جنابعالی تصمیم گرفتی خانه اسباب بازی با کلاس نقاشی و ژیمناستیک بری.. با آرزوی سلامتی برای شما بهترینم روی زمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AZIZE BABAII می باشد