کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

AZIZE BABAII

عکس های سونوگرافی

1391/1/28 9:15
نویسنده : BABA KAMRAN
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. امروز می خواستم عکس های سونو رو براتون آپلود کنم ولی متأسفانه فقط فرمت های BMP JPG ، رو آپ می کنه که فرمت عکس های نی نی جون ما فرق داره. باید با فوتوشاپ فرمت رو عوض کنم و در اسرع وقت می ذارمش. ببخشید من دیر دیر مطلب می ذارم سرم خیلی شلوغه از مامان پارمیدا جون و همه عزیزان که کامنت می ذارن هم تشکر می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

حسناسادات
28 فروردین 91 9:18
حسناجون تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده. میشه بهش رای بدین؟ رای گیری از هفته اول اردیبهشت ماه شروع میشه. http://noruz1391.niniweblog.com
پارميدا
28 فروردین 91 15:56
از همراهي شما سپاسگزارم.
پارميدا
28 فروردین 91 18:45
به روزم اگه زحمتي نيست يه سر بيا وبلاگ پارميدا.......
مامان اميررضا كوچولو
29 فروردین 91 18:53
سلام خدا رو شکر که نی نی سالم سالم بود الهی صحیح و سالم هم بیاد تو بغلتون منتظر عکسای ماماش میمونیم
پارميدا
30 فروردین 91 14:31
............
آرزوهای زیبا
31 فروردین 91 12:26
سلام بر شما برادر بزرگوار و تبریک بابت نی نی توراهی و حس زیباتون .امروز با وبتون آشنا شدم خیلی برام احساسات زیباتون با ارزش بود به نی نی کوچولو و همسر تون بابت داشتن شما تبریک می گم .با اجازتون وبنو.ن را لینک کردم باعث افتخارمون هست با ما همراه باشید ما هم مثل شما منتظر نی نی تون میمونیم مواظب مامان نی نی کوچولو باشن .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AZIZE BABAII می باشد