کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

AZIZE BABAII

پدرانه 7

1391/10/4 10:39
نویسنده : BABA KAMRAN
376 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام از وقتی کیان جونی اومده اینقدر سرمون شلوغ شده که دیگه زیاد نمیرسیم مطلب بذاریم . این روزها حرکات ناز پسملمون خیلی زیاد و متنوع شده از جمله خوردن دستها تا مچ. حرف زدن نا مفهوم(با صداهای عجیب و غریب) . خندیدن.تو خواب جابجا شدن یعنی هر موقع شب بیدار بشم میبینم آقا سر جای خودش نیست و  پتو رو هم کنار زده و یک سری کارهای خاص مثل زمانی که داره گریه میکنه میبرمش جلو آینه خودشو میبینه بعد منو میبینه آروم میشه. هر وقت تنها میشه دنبال من و مامانی میگرده زبانکده محصلشبها هم که کلی با من با زبون پدر پسری صحبت میکنه. حموم هم که میره آب بازی تو وان حموم تو  دستور کارشه و آرومه آرومه محصل. تا یک هفته دیگه پسرمون وارد یکسالگی میلادی میشه و اولین کریسمس رو تجربه میکنه محصل


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
4 دی 91 10:33
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
mamanebaran
4 دی 91 10:44
سلام ، خيلي وبلاگ قشنگي داريد و اين وبلاگ با عكساي قشنگ كيان جون زيباتر شده ، اميدوارم محفل زندگيتون هميشه همينطور گرم و دوست داشتني باشه ، كيان جونم بايد قدر اين پدر و مادر مهربونو بدونيا
مامان آراد(خاطره)
4 دی 91 13:53
جونمممممممممممممم... بابایی عکساشو برامون بزار ..دلمون براش تنگیده
پارمیدا
5 دی 91 15:22
سلام با یک پست منتظر نظر ارزنده شما هستم....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AZIZE BABAII می باشد