کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

AZIZE BABAII

حس قشنگ پدر بودن (پدرانه)

1391/1/19 19:54
نویسنده : BABA KAMRAN
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مجدد و باز هم تشکر از نظرات قشنگتون و اینکه به ما سر می زنید و براز محبت می کنید. امروز نی نی ما 3ماه و 3 روزه شده. نمی دونید چه حسی دارم و چقدر دوسش دارم. نی نی که پاره تن منه. از الان حس بدی بهم دست داده و اون هم اینکه چطور میشه که 20 یا 30 ساله دیگه ممکنه مارو ترک کنه و بره سر زندگیش مگه میشه به همین راحتی مادر و پدر رو ترک کرد. حالا دارم می فهمم چرا شب عروسیم اینقدر مادرم گریه کرد و پدرم بغض کرده بود. الان که تازه هنوز نی نی ما نیومده من همچین حسی دارم وای به حال اون زمانی که..... این حس بیش از حد آینده نگری رو باید از خودم دور کنم. همین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

maman sepanta
19 فروردین 91 22:04
salam.ghorboone baradarzadamo babash ke enghad hardotoono doost daram.ishala 3tatoon zende o salamat o shad o movafagh bashin.
مسافران آسمانی
19 فروردین 91 23:39
kنگران نباش بابا کامرانی... این بازیه روزگاره...مثل شما و همه دختر و پسرای شما...اما مهم اینه که مثل شما گل پسری هم طوری تربیت بشه که مامان و بابایی رو فراموش نکنه...امیدوارم همیشه به یادتون و به فکرتون باشه و صمیمانه دوستتون داشته باشه...
مامان اميررضا كوچولو
20 فروردین 91 9:47
سلام ممنون از حضور گرمتون دعا ميكنم ني ني سالم بياد تو بغلتون با كمال افتخار لينكتون كردم بازم بياين پيشمون
مسافران آسمانی
21 فروردین 91 10:41
پدر مهربون چرا دیر به دیر مطلب میذارین...؟ حال نینیتون خوبه انشاالله...؟
پارميدا
21 فروردین 91 15:30
سلام و درود....از ني ني چه خبر؟ني ني ما كه امروز خودش رفته جلوي آينه كلي رژ لب زده و تا مامان منو ديده هول شده تمام لپو لباسهايش هم رژي كرده......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AZIZE BABAII می باشد