کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

AZIZE BABAII

مامان نی نی

1393/3/17 11:09
نویسنده : BABA KAMRAN
523 بازدید
اشتراک گذاری

امروز می خوام از فرزندم تعریف کنم.هر چند از قدیما گفتن"نمی شه از بچه زیاد تعریف کرد".ولی خوب چکار کنم اینقدر کاراشون شیرین و لذت بخشه که ادم ذوقشونو می کنه.این اقا کیان ما هر روز که میگذره فهمیده تر از دیروز میشه.هر کارجدیدی که یاد میگیره،تا کامل یادش نگیره وانجامش نده ول کن نیست.مثلا دیروز کلی تلاش کرد تاآخری یاد گرفت که چطودی از میز غذاخوری پایین بیاد.خلاصه من و باباجونش کلی ذوقش رو کردیم وکلی عکس گرفتیم.این اقا کیان ما دیگه خودش به تنهایی غذا میخوره اونم با قاشق و چنگال.تو کارای خونه به مامانش خیییییلی کمک می کنه.مثلا کمک مامانش جارو برقی میکشه.هر جا یی رو که کثیف می کنه فورا میره دستمال میاره و تمیز می کنه .هر وقت دستشویی داره خودش میره شلوارش رو درمیاره و میرهwcو خلاصه خییییییییلی کارهای قشنگتر.کلا دوست داره مستقل باشه.حالا اگه شما جای من بودید تعریف بچتون رو نمی کردید.خیییییییییییلی دوستت دارم کیانم

پسندها (1)

نظرات (1)

بابای کیان جان
18 خرداد 93 11:47
سلام مامان جونی عزیز. مرسی که کارهای شازده پسرمونو مینویسی. الان من سر کار هستم و خیلی دلتنگشم به جای من محکم ببوسش.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AZIZE BABAII می باشد