کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

AZIZE BABAII

یادمان بماند چه بوده ایم و چه شده ایم

1391/2/2 11:58
نویسنده : BABA KAMRAN
400 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام مجدد

امروز فرصت کردم و پسوند عکس های 15 هفتگی رو Convert  کردم. می خواهم خودم و فرزندم و همه کسانی که این عکس ها رو می بینند، به یاد داشته باشیم که چه بوده ایم و قدرت لایتناهی خداوند چه اندازه است. فرزند عزیزم این عکس های شما در 107 روزگ می باشد. راستی بعد از سونو این عکس ها و سالم بودن نی نی عزیزم و بعد از نتیجه غربالگری، با مامان جونی رفتیم پارک ساعی و یه شیرینی خوشمزه به مامانی به خاطر این فرزند عزیزم دادم. جاتون خالی خیلی خوش گذشت. هوا عالی بود. (عکس ها در ادامه مطالب)

نی نی پر جنب و جوش

نی نی پر جنب و جوش

نی نی پر جنب و جوش

نی نی پر جنب و جوش

نی نی پر جنب و جوش

نی نی پر جنب و جوش

نی نی پر جنب و جوش

نی نی پر جنب و جوش

نی نی پر جنب و جوش

نی نی پر جنب و جوش

نی نی پر جنب و جوش

نی نی پر جنب و جوش

نی نی پر جنب و جوش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پارميدا
2 اردیبهشت 91 15:44
سلام مباركه عكسهايي بسيار تفكربرانگيزبود!واقعا گاهي ما فراموش مي كنيم و دچار عادتي زيستن و روزمرگي مي شيم گاهي تلنگري اينچنيني لازم است. بهر حال ممنون سلامت و سربلند باشيد.
مامان اميررضا كوچولو
2 اردیبهشت 91 20:46
سلام واقعا که چی بودیم و چی شدیم ............ الهی که فرزندتون صحیح و سالم بیاد و 120 سال عمر با عزت داشته باشه
ame joon
4 اردیبهشت 91 11:08
الهی قربونت برم عزیزززززززززززززززززززم خداروشکر که سالمی عزیزم زودتر بیا که دلمونو اب کردی
مامان سپنتا
4 اردیبهشت 91 11:19
الهی من فدای اون هیکل تپلت بشم عزیزم.خیلی دوست دارم و دوست دارم زودتر فیلماتم ببینم.زودتر بیا دیگه!همه منتظرتیم.دلمون اب شده بخدا.
امین
4 اردیبهشت 91 22:28
امیدوارم که فقط در حد حرف نباشه چون هممون در عمل یادمون میره.ایشالا آذین خانوم یا آقا کیان سلامت و ادیب بار بیاد.
امین
4 اردیبهشت 91 22:36
الان با مامان و مادر و خاله مریم عکسارو دیدیم.خدا حفظش کنه.فقط بهش بگین خودشو بپوشونه وگرنه وبلاگتونو فیلتر میکنن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AZIZE BABAII می باشد