کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

AZIZE BABAII

پسرم کیان

1391/2/7 13:39
نویسنده : BABA KAMRAN
352 بازدید
اشتراک گذاری
 

اَللّهُمَّ ارزُقنى وَلَدا وَاجعَلهُ تَقيّا زَكيّا لَيسَ فى خَلقِهِ زيادَةٌ وَلا نُقصانٌ وَاجعَل عاقِبَتَهُ إلى خَيرٍ؛
خداوندا به من فرزندى عطا كن و او را پرهيزگار و پاك قرار ده كه در آفرينشش كم و زيادى نباشد و سرانجامش را نيكو گردان. (به استناد از کامنت مامان امیر حسین)

سلام. و بالاخره دیروز 6 اردیبهشت ماه جنسیت عزیزم معین شد. و خداوند به ما لطف کردند و فرشته ای به نام کیان را به ما عطا فرمودند. باشد که فرزندی نیک و صالح به جامعه ایرانی تقدیم گردد. از خوشحالی موهای تنم سیخ و چشمانم گریان شد. تا دیشب تا دیر وقت از خوشحالی نخوابیدم نه من و نه مامان جونی نه مادر ونه پدر من. مادر خانمم هم کلی Dance داشتن با من و مامان جونی. پدرم دیشب از خوشحالی برا همه شیرینی و بستنی خرید جاتون خالی. همش از دیروز تا به حال تو یه دنیای دیگه سیر می کنم وای خدای من که چه حس زیبایی...... روزی قشنگ تر از دیروز  و روزی که به دنیا خواهد آمدٰٰ در زندگی من و مامان جونی وجود نخواهد داشت. از همه عزیزان که کامنت می ذارن قدردانی می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پارميدا
9 اردیبهشت 91 14:29
به سلامتي مباركه ايشالا. واقعا درسته وقتي جنسيت معلوم مي شه حس خوبتري نسبت به بچه پيدا مي كني ديگه حالا مي توني بزرگي هاشو تصور كني و شخصيت بخشي مي كني.ديگه مخاطبت رو مي شناسي و ديگه رابطه راحتتر و بهتري مي توني برقرار كني. مباركا باشه هر چند عروسي فقط ني ني و ماماني رو ديديم و نشد خدمت شخص آقاي پدر برسيم.
پارميدا
11 اردیبهشت 91 14:18
سلام يه سر مياي وبلاگ پارميدا؟
مامان اميررضا كوچولو
12 اردیبهشت 91 19:45
سلام باباییی آقا کیان الهی که این روزها زودتر بگذره و کیان عزیز سالم بیاد تو بغلت
پارميدا
18 اردیبهشت 91 8:19
سلام چرا ديگه مطلب جديد نمي گذاريد؟ ما منتظريم و مشتاق
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AZIZE BABAII می باشد