کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

AZIZE BABAII

حرکات ژیمناستیک پسرم

1391/2/26 10:01
نویسنده : BABA KAMRAN
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،

دیشب این پسر شیطونه بازیگوش مگه گذاشت ما بخوابیم. خیلی خسته بودم، ولی این آقا کیان اینقدر تکون می خورد، اینقدر پشتک می زد که من هم می تونستم حسش کنم. قند تو دل منو مامانی آب شده بود. ساعت ١٢ شب آقا تازه یادش اوفتاده باید شیطونی کنه. من هم امروز خواب موندم و ساعت ٩:٣٠ رسیدم سر کار. الهی فداش بشم من.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان اميررضا كوچولو
26 اردیبهشت 91 10:43
سلام ...... چه روزای خوبی رو دارین تجربه میکنین قدرشو بدونین که دلتون تنگ میشه الهی من فدای این پسر ورزشکاربشم که نمیزاره بابا مامانش بخوابن و برا سر کاررفتن خواب بمونن تازه کجای کارین صبر کنین به دنیا بیاد حالا حالا ها بی خوابی هاتون مونده
مسافران آسمانی
26 اردیبهشت 91 11:12
پدرشدن و لذت یه پسر نانازی رو داشتن این بیخوابیها و تاخیرا رو هم به همراه داره بابا کامرانی...
مامان سپنتا جونی
27 اردیبهشت 91 10:29
خوش به حالتون.حسودیم شد که تکوناشو دارید حس می کنید!کاش الان پیش کیان بودم و حسش میکردم. حسابی با کیان بازی کنید که دیگه هیچ وقت این لحظات و نخواهید داشت.
بابا هومن
27 اردیبهشت 91 12:09
حالا حالا ها داری شب نخوبی و خوابالو بود رو..... امیدوارم هر سه تون سالم و سرحال باشید همیشه...
پارميدا
28 اردیبهشت 91 15:02
...
پارميدا
2 خرداد 91 8:10
سلام كيان ظاهرا فرصت آپ كردن رو هم ازتون گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پارميدا
9 خرداد 91 16:29
سلام كجائيد؟حالتون خوبه؟ديگه ذوق نوشتن نداريد يا كارتون زياد شده.بهر حال سلامت باشيد.يه مطلب راجع به روز مرد نوشتم بياين بخونين و نظر بذاريد.
مهسا جون
9 خرداد 91 21:26
الهی فربونش برم شیطون عمهایشالا همیشه سالم باشه شیطونی کنه
مامان اميررضا كوچولو
11 خرداد 91 10:32
سلام بابایی مهربون کجایید ؟ چرا یه خبری از خودتون نمیزارید؟ آقا کیان هنو نیومده خوب مشغولتون کرد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AZIZE BABAII می باشد