کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

AZIZE BABAII

بعد از یه دوره استراحت اجباری

1391/3/16 13:59
نویسنده : BABA KAMRAN
339 بازدید
اشتراک گذاری

با عرض پوزش به خاطر این وقفه. من حد.د ١٠ روز مأموریت داشتم رو کشتی بودیم تو دریای خزر. جاتون خالی خیلی خوش گذشت. هم تجربه های جدید دارم یاد میگیرم هم  بسیار سفر خوبی بود. آدم رو دریا آرامش خاصی داره البته اگه دریا ناسازگار نباشه. وگرنه اگه دریا زده بشی که خدا به داد برسه.دلم برا آقا کیان یه ذره شده بود داشتم دیوونه می شدم. نمی دونید چقدر دلتنگش شده بودم. مرد کوچیک خونه ما خیلی جنب و جوش داره تازه لگد می زنه. خیلی لحظات قشنگیه. دیروز مامانی کله پاچه هوس کرده بود براش گرفتم که تا امروز چیزی نتونسته بود بخوره. خیلی خوش میگذره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پارميدا
17 خرداد 91 12:53
به سلامتي هميشه سلامت و شاد باشيد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AZIZE BABAII می باشد