کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

AZIZE BABAII

مادرانه

1391/3/25 10:03
نویسنده : BABA KAMRAN
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی به کسانی که به وب آقا کیان ما سر می زنند و براش یادگاری می ذارن تا وقتی بزرگ شد و انشاالله خودش تونست بخونه و ادامه بده از همگیتون تشکر کنه. تحمل سختی های این روزها و محدودیت های آن، با انتظار اومدن فرشته آسمانی ما، خیلی شیرین می گذره. ماشاالله اینقدر جنب و جوش داره که مادر جون(مامان بابا کامران) میگه بابا کامران هم همینطور بوده و من هم این تجربه شیرین و لذت مادر شدن را دارم تجربه می کنم. روزها و شبها کلی با آقا کیان دردودل میکنم و کلی دعا و قرآن برای سلامتی و صالح شدنش می خونم. داره کم کم سختی های شیرین شروع میشه دعا کنید بتونم با شیرینی بیشتری پشت سر بذارم. کامی جون (بابای دوست داشتنی پسرم) هم خیلی کمکم میکنه. هفته پیش یه سر رفتیم شمال (منجیل، رودبار، رشت و انزلی) جاتون خالی خیلی بهمون خوش گذشت. فکر کنم این آخرین سفر تا اومدن پسرم باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پارميدا
23 خرداد 91 14:49
ايشالا هميشه سلامت باشي و ني ني تون هم سالم و سلامت به دنيا بياد نه بابا تحت تاثير شايعات قرار نگير دوران بارداري اصلا اصلا سخت نيست و كلي هم شيرينه تازه بعدا با ديدن خانمهاي باردار ياد اين روزات مي افتي و دلت تنگ مي شه....
پارميدا
24 خرداد 91 14:36
ممنون.راستي به وبلاگ باباي پارميدا هم سر بزنيد.....
مامان اميررضا كوچولو
24 خرداد 91 23:10
سلام گلم الهی که این رئزا برات به سلامت بگذره ... مطوئن باش بعدا دلت برا همین روزا تنگ میشه ..مواظب خودت و نی نی باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AZIZE BABAII می باشد