کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

AZIZE BABAII

اولین سالگرد دوتا شدنمون

1391/3/27 11:02
نویسنده : BABA KAMRAN
476 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام دیروز ٢٦ خرداد ماه اولین روز دوتا شدن  و کاملتر بگم سه تا شدنمون به طور غیر رسمی بود. اولین سالگرد ازدواج، اولین سال شروع زندگی مشترک و..... خیلی روز خوبی بود جاتون خالی، مامان کیان که یک نهار مخصوص درست کرد. من هم تا ساعت ١٢ ظهر خواب بودم و وقتی بیدار شدم صبحانه و نهار رو یکی کردم خیلی وقت بود اینقدر نخوابیده بودم. بعدش هم کلی عکس با پوزیشن های مختلف گرفتیم و شب هم به رستوران خانه کوچک تو فاطمی رفتیم. مستر کیان هم باهامون بود و تو شکم مامانی کلی ورجه وورجه میکرد . مثل اینکه اونم فهمیده بود و کلی خوشحال بود. دیروز همه عمه مهسا، عمه محدثه، مادر جون و پدر جون، خاله معصومه، خاله فاطمه، خاله لیلا، خاله زهرا ، مادر جون و دایی حسین و عمو حمید و عمو هومن هم سالگرد ازدواجمون رو تبریک گفتن. فکر نمیکردم کسی یادش باشه ولی لطف ها خیلی بیشتر از اون بود که فکرش رو می کردیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پارميدا
27 خرداد 91 12:36
درسته ببخشيد يادم رفته بود تبريك بگم بهتون.ازدواج شما هم براي ما خيلي خاطره انگيزه چون اولين مراسم عروسي بود كه شاهزاده كوچولوي ما شركت مي كرد عكسش رو هم با تي1 با نمكش كه زده بود توي آلبومش گذاشتم و كنارش نوشتم عروسي دختر عمو....تازه جالتبر اينكه كارت عروسي شما ضميمه تقويم روزانه خاطرات دخترم شده به عنوان اولين عروسي كه پارميدا جون دعوت شده بود.ديدي چقدر خاطره داريم از عروسي تون.
هميشه خوشبخت باشيد و شاد.خيلي جالبه كه سالگرد ازدواجتون ني ني داريد نه؟؟

خیلی خیلی جالب و قشنگ و دوست داشتنی

مسافران آسمانی
28 خرداد 91 14:11
مبارک مبارک مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارک انشاالله 120 امین سالگرد عروسیتون رو جشن بگیرین بابا کامران...خیلی با حاله که تو سالگرد ازدواجتون یه مهمون عزیز و دوست داشتنی هم داشته باشین که تازه مشتاقم باشین واسه دیدنش...شاد شاد باشید تا همیشه... شرمنده که بهتون سر نزدم آخه خیلی گرفتار بودم اما همیشه به یادتون هستم هر چی باشه ما هم ملایری هستیم...
پارميدا
31 خرداد 91 10:30
با مناجاتي دلنشين به روزم.......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AZIZE BABAII می باشد