کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

AZIZE BABAII

سونوگرافی 3

1391/4/4 9:36
نویسنده : BABA KAMRAN
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ببخشید دیر مطلب می ذارم. این روزها سرم خیلی شلوغه. هفته پیش رفتیم سونو کنترلی. من و مامان نی نی چهره زیبا و دوست داشتنی کیان جون رو دیدیم. اینقدر برای ما زیبا و در عین حال ناز بود که فکر نکنم قشنگ تر از این لحظه در زندگی هیچیک از ما وجود داشته تا حالا. اینقدر ناز می کرد، خودشو به حالت خمیازه کشیدن می کشید و دست و پا می زد..... انگار اونم که مارو دیده بود داشت برا پدر و مادرش ناز می کرد. برگشتنی اینقدر خوشحال بودم که تو خیابون همش یاد اون چهره زیبا بودم و می خندیدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پارميدا
4 تیر 91 15:08
بله با كمال ميل من هر روز وبلاگ جناب آقاي كيان خان رو رويت مي كنم باز هم ممنونم
مامان اميررضا كوچولو
9 تیر 91 16:29
سلام بابایی مهربون خدا رو شگر که نی نی خوبه شرمنده که بهتون سر نزدم مسافرت بودم و دسترسی به اینترنت نداشتم مواظب مامان نی ین باشینا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AZIZE BABAII می باشد