کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

AZIZE BABAII

خوشحالی

1391/4/28 9:55
نویسنده : BABA KAMRAN
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام، خدا رو شکر حال مامانی خوب شده. امروز بعد از ساعت اداری دارم میرم ملایر مامانی و خانواده رو ببینم و با پسرم هم کلی صحبت کنم. قبل از اون هم باید برم کلاس زبان. متاسفانه زمانش مناسب نیست. راستی عمو حمید (دوست بسیار صمیمی من) یک جوجه خروس خریده داره بزرگش میکنه. میگه برا آقا  کیان خریدم تا انشاءالله وقتی پا به این دنیا  گذاشت قربونی کنم. منم خیلی خیلی خوشحال شدم. کیان جون همه منتظرن انشاءالله به موقع و صحیح و سالم بیای تو آغوشمون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پارميدا
28 تیر 91 10:24
بفرماييد كيك.......
مامان اميررضاكوچولو
29 تیر 91 1:01
سلام خداروشكركه حال مامان ني ني خوب شد من مسافرتم دسترسي به اينترنت ندارم الانم باگوشيم اومدم ممنون كه به ماسر ميزنين نميدونم چراعكساي وبلاگ اميررضاباز نميشه دراولين فرصت درستش ميكنم مواظب ماماني و كيان باشين سفربه خير
ز ي ب ا
29 تیر 91 18:22
سلااااااممممممممم يووووووووووووهووووووووووووو بيايد با هم منتظر ني ني باشيم
خاله مهتاب
31 تیر 91 13:40
سلام خدارو شکر که حال مامان و نی نی هر دو خوب هست امیدوارم هر چه زودتر این فسقلی به دنیا بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AZIZE BABAII می باشد