کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

AZIZE BABAII

شیرین کاریهای اقا کیان ما (نوشته های مامانی)

1391/5/8 13:51
نویسنده : BABA KAMRAN
410 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها اقا کیان ما خیلی شیطون شده.الان دیگه کاملأحرکات زیبای دست وپاهای نازش رو احساس می کنم.اللهی قربونش برم من.یکی از کارهای شیرینش که خیلی برام جالب بود این بود که:دیشب یک کتاب تقریبأ سنگین گذاشتم روی شکمم که ببینم عکس العمل نی نی نازمون نسبت به تجاوز به حریم شخصی ایشون چیه؟ .دیدم کتاب داره بالا وپایین میکنه و این نشان دهنده این بود که جای نی نی خشکل ما تنگ شده بود و داشت اعتراض می کرد (به استناد به قوانین حقوق بشر سازمان مللنیشخند).البته من این تست رودر یک کتاب برای نشان دادن عکس العمل صحیح نی نی خوندم.خلاصه این شیطونی هاش بسیار شیرینه طوری که نمیشه توصیف کرد.از خداوند متعال خواستارم که این نعمت بسیار زیبای مادر شدن رو از هیچ کسی نگیره و به همه ی بی بچه ها بچه بده.سعی می کنم تا وقتی بدنیا میاد سوره نور رو براش بخونم و شبها با وضو بخوابم.امیدوارم بچه صبور و خوبی بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آراد
8 مرداد 91 1:00
جانمممممممم... مرسی از بابای مهربون که چیزیرو از قلم نمیندازه... ایشالا همیشه سلامت باشین... پیش ما هم بیاین...
بابای آقا کیان
8 مرداد 91 13:45
اللهی من به قربون پسر نانازم برم که اجازه نمیده کسی به حریم شخصی اون بخواد یک کم تخطی کنه... فداش بشم از الان که پیش مامانی اینقدر جسوره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AZIZE BABAII می باشد