کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

AZIZE BABAII

دلتنگی

1391/5/3 10:29
نویسنده : BABA KAMRAN
329 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام، این روزا خیلی خیلی دلتنگ هستم. همش تنها. جای مامان جونی خیلی خالیه. همیشه که از سر کار بر می گشتم می رفتم سراغ مامانی یه گشت بیرون می زدیم، یه چیزی می خوردیم و خسته به خونه می رسیدیم. یعد از یه استراحت ، با انرژی مثبت و اون جنب و جوش  زندگی خیلی زیبا، دوست داشتنی و قشنگی داشتیم ، الان بیش از ٢ هفته است که خبری از مامانی نیست، زندگیم خیلی یکنواخت شده( کار، خونه، خواب و تماشای تلویزیون). دیشب دیگه واقعاً کلافه شده بودم. نمی دونم  چطوری ٢ ماه دیگه باید تحمل کرد. همسر عزیزم خیلی جاتون خالیه، همیشه دوستت دارم، شما نه نیمه من، بلکه تمام وجود من هستی، همیشه به دلگرمی ها، امیدها و خنده های شما نیاز دارم ( مایه آرامش من     قلب  ).

 It is all of my lovely feeling for  you. You have a big house in my small heart

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پارميدا
3 مرداد 91 14:58
ايشالا اين روزا به خوبي مي گذره و فقط خاطراتش باقي مي مونه...
مامان اميررضا كوچولو
5 مرداد 91 1:07
سلام ایشالاه این روزا به سلامت میگذره بعدش این آقا کیان اینقدر آتیش بسوزونه که دنبال یه جای خواب بگردین
مسافران آسمانی
5 مرداد 91 12:28
الهی...خدا کمک میکنه و این روزا هم زود تمام میشه...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به AZIZE BABAII می باشد